VOTE | 202 fans

#120 : De grandes espérances

Zoe est convaincue que George et elle sont faits l'un pour l'autre, tandis que George pense qu'ils devraient se contenter de rester amis. A contrecoeur, Wade, qui n'a pas trouvé de coéquipière, demande à Zoe de faire équipe avec lui pour la Bluebell Battle à laquelle il souhaite ardemment participer. De son côté, Rose est ravie quand Frederick lui propose enfin de sortir avec lui. Enfin, George et Lemon décident de s'adresser au révérend Mayfair afin de discuter avec lui de leurs problèmes relationnels.

Popularité


4 - 4 votes

Titre VO
The Race & The Relationship

Titre VF
De grandes espérances

Première diffusion
30.04.2012

Première diffusion en France
12.02.2013

Vidéos

Promo (VO)

Promo (VO)

  

Photos promo

Zoe (Rachel Bilson) & Wade (Wilson Bethel)

Zoe (Rachel Bilson) & Wade (Wilson Bethel)

Wade (Wilson Bethel) & Zoe (Rachel Bilson)

Wade (Wilson Bethel) & Zoe (Rachel Bilson)

Zoe (Rachel Bilson) & Rose (McKaley Miller)

Zoe (Rachel Bilson) & Rose (McKaley Miller)

Zoe (Rachel Bilson) & Rose (McKaley Miller)

Zoe (Rachel Bilson) & Rose (McKaley Miller)

Rose Hattenbarger (McKaley Miller)

Rose Hattenbarger (McKaley Miller)

Diffusions

Logo de la chaîne The CW

Etats-Unis (inédit)
Lundi 30.04.2012 à 21:00
1.39m / 0.6% (18-49)

Plus de détails

Ecrit par: Alex Katsnelson
Réalisé par: Ron Lagomarsino

At Zoe’s home.

George: Uh...Zoe?

Zoe: Um... George? One sec. Come in! Hi.

George: Hey. Um, I'm sorry it's a little early. I was just, uh. I was kind of up all night wanting to talk to you.

Zoe: Thanks. That's okay. I-I'm glad you're here. How did it go last night with Lemon?

George: It was hard. Um. I yelled a lot, she cried a lot, and uh, I told her the wedding was off.

Zoe: You did?

George: Yeah. Yeah.

Zoe: Uh, I'm sorry. Um, are you okay?

George: I will be. We're gonna tell the minister in a couple of hours and I think making it official will help.

Zoe: Definitely. Possibly. I mean, I-I hope so. I'm sorry, I'm flustered.

George: That's okay. So am I. Look, uh...I can't stop thinking about last night. It was possibly the best night of my life.

Zoe: Me too.

George: But, um, we kind of got a little swept away. You know?

Zoe: I know. We did. We so did. Yeah.

George: I'm just coming out of a 15-year relationship, so, you know I was thinking that maybe jumping right into another one might not be fair for anyone.

Zoe: Right. And, um...you know what they say: You know, it's better to be fair than not fair. I think they say that.

George: Yeah, and this is gonna sound real cliched, but I was just, um... Maybe if it's okay with you, uh, for now, we could just stay friends? Just...

Zoe: Friends. Yeah. Absolutely. You know, uh, that is...that is so the right thing, and I was going to suggest it even.

George: Great. Okay.

Wade: Oh. Hey, Tucker. Didn't expect to see you here so early. I hope I'm not interrupting. Lavon, he- he injured his ankle pretty badly, so...yeah.

Zoe: 'Kay, I'll be right there. [To George.] I guess I'll see you around...pal. Thanks for...

George: Yeah.

At the Mayor's Plantation.

Zoe: How on earth did you fall out of a tree?

Lavon: We were training for the Bluebell Battle.

Wade: Yeah, and there's $5,000 at stake. And we gotta be able to do anything. Bullriding, building plantations out of macaroni, eating bugs. So what's the verdict, he gonna be okay? Wha...What, you still ignoring me? [To Lavon.] Ask her if you're gonna be okay for the race.

Lavon: Look, this is ridiculous. [Wade smacks Lavon on shoulder.] Zoe, can I be in the race?

Zoe: Nope.

Lavon: Please?

Zoe: No. You have a bad sprain. You have to keep it stable until the swelling goes down.

Wade: This is great. Thank you. You know, everything bad happens to me!

Zoe: I have an idea. How about to distract from your pain we talk about what happened to me this morning? George came over.

Lavon: Uh-huh.

Zoe: He and Lemon are calling off the wedding. But he says that we just have to stay friends for now.

Lavon: I'm sorry?

Zoe: I was upset at first, because I know he felt what I felt in New Orleans. But then I realized he said 'for now', meaning in the future, after a respectable grieving period, George and I will finally be together. Isn't that great?

Lavon: Look, whenever I say anything about you and George Tucker, you either don't listen to me or you get angry. So from now on all I'm gonna say is 'no comment'.

Zoe: Okay, that's fair. But, how long of a grieving period do you think people need after 15 years? Couple weeks?

Lavon: Oh, mm-mmm.

Zoe: A month? Not- not two months- right? Lavon?

At the Bluebell Community Church.

Peter: Well, hello, George, Lemon. What brings you two lovebirds here today?

George: Well, uh, Reverend Mayfair, um...Lemon and I have decided to call off our wedding.

Peter: That's funny. Oh, you're not...you're not kidding. Uh, I'm sorry, I didn't understand. Uh...What happened?

George: Well, it's a long story, and neither of us are looking to point fingers right now. We'd just, well...like your advice on how best to deal with this.

Peter: Well, I will help in anyway I can. But, let me ask you now, is this something that the both of you are certain you want?

Lemon: No. It's not what I want, Reverend, it's not.

George: Lemon...

Lemon: See, George is angry. He is furious, and who can blame him? He just found out that I was having an affair.

Peter: Uh, what, now?

Lemon: It was a year ago, and it was a horrible mistake. And I know that the wedding is coming up in two weeks, and that may not be enough time for George to forgive me, but I will do anything for another chance.

Peter: Well, thank you for that, Lemon. I know that wasn't easy. George, what Lemon did was an enormous transgression, one that I can't expect you to take lightly, but clearly, she still loves you. Now, is there any hope that in time you will be able to forgive her?

George: This isn't about forgiveness, Reverend. This is about our relationship and the foundation of our relationship is broken. And...I don't know if I love her anymore.

Peter: Now, now- you 'don't know'. Now that's a key phrase. George, you're in pain. Pain, sometimes, it can cloud the truth, which is why I cannot, in good conscience, let you end this without at least trying counseling. Now, just to find some clarity, please, just a few sessions.

At the Rammer Jammer.

Wade: Look, Tom, I wouldn't be asking if I weren't desperate. But, uh, what are your plans for the Bluebell Battle?

Tom: Well, I was gonna be one of those guy who hands out orange slices. I'm no good under pressure. I choke. [Chokes.] Uh, hi Wanda! Hi. Hello.

Wanda: I like your sweater, Tom. The puppies really bring out your eyes.

Tom: That's why my mom got it for me.

Wanda: I was wondering, would you be my partner for the Bluebell Battle?

Tom: Yes. Yes. Yes.

Wanda: Great. I'll see you then.

Tansy: Bye.

Tom: Did you hear that? That's our first date!

Wade: Yeah. I heard.

Tom: I am never washing this sweater again!

Tansy: I know how much you want that prize money. I wish I could do the race with you.

Wade: Me, too. That stupid rule that says you got to live in Bluebell.

Tansy: Well, we'll just have to find you the perfect partner. Which, let's face it, wasn't Tom Long, anyway. What are you looking for in a teammate?

Wade: Well...my assets are a) Know this town like the back of my hand;

Tansy: Mm-hmm.

Wade: b) Mechanical, c) Wily, d) I can hold my breath for three minutes, you know that?

Tansy: Oh!

Wade: But, I'm not traditionally book-smart, especially when those books have something to do with math. And ideally, I'd find a partner who, uh, has good, fine motor skills, 'cause I can barely thread a needle.

Tansy: You need Zoe Hart. She's a surgeon; she can fit in small spaces. You just have to make her take off those heels.

Wade: Zoe Hart would never be my partner.

Tansy: Why? You're not still hung up on her, are you?

Wade: No, no, no, it's not that. Uh...she overheard me say some unkind- but true- things about her recently, and uh, well, she's pissed at me.

Tansy: Well, I can think of 5,000 reasons this a good time to a apologize.

At the Town Square.

Rose: Zoe!

Zoe: Hi.

Rose: I have huge news.

Zoe: Mm, what?

Rose: Okay, well as you know, ever since Magnolia broke up with Frederick Dean, I've been dropping hints, hoping, and yesterday he finally asked me out.

Zoe: Oh, whoo-hoo! See? It was only a matter of time before these men pick the right girl.

Rose: I know. But there's just one problem: my mom won't let me date until I'm 15.

Zoe: Oh, no. I'm so sorry.

Rose: No, no, please, you have to talk to her. Tell her that there is no sound reason for my arbitrary birthday to live my life. You're a doctor- just tell her that this can cause developmental issues.

Zoe: Rose, no, I cannot interfere with her parental decisions.

Rose: Please? My stomach is in knots about this. I can't even eat. You of all people know how I feel about Frederick Dean.

Zoe: I...Do know. Yes, I know that you have waited patiently for him to finally break up with his girlfriend, and you've dutifully been his friend while he got over it. And I know that now it is...your time to be happy. So...yes, I will talk to your mother.

Rose: Thank you, thank you, thank you.

Zoe: Hey, George. Buddy. How'd it go with the minister?

George: Well, not exactly as planned. He, um...convinced us to do counseling.

Zoe: Hey. Well, that's cool.

George: I think it's ridiculous myself, but I don't know, I guess there might be some merit to it.

Zoe: That- yeah. I think that, uh, therapy is a great idea.

George: Yeah. Yeah. Well, thank you, for understanding all this. I'm real lucky to have you in my life, Zoe.

At the medical practice exam room.

Zoe: Counseling never works, right? It's a well known fact. Tony Soprano was in counseling for, like, the entire series. Did he stop killing people? No. And she was a really good therapist.

Lavon: No comment.

Zoe: Whoa! You can't just barge in here. I'm with a patient.

Wade: It's Lavon. But...you're right. I apologize.

Zoe: What do you want?

Wade: Look, I know you're angry at me, so, I'm sorry or whatever. But I'm hoping we can put that behind us so you'll be my partner in the race tomorrow. I think we could be a really good team.

Zoe: That's funny, that was a good one. Oh, you're not joking. [Wade leaves.] What is with that guy?

At the Bluebell Community Church.

Peter: I'm so glad that you both agreed to be here. It's a huge step. And, uh, with the wedding right around the corner, we have to try to do a lot in a small amount of time. Now, uh, you ready?

Lemon: Yes!

Peter: Great. Let's begin.

Lemon: George. I appreciate what a kind heart you have. I appreciate how selflessly you give yourself to anyone who's in need. I appreciate your sweet green eyes.

Peter: That's wonderful, Lemon. George, your turn.

George: Lemon...I appreciate that you feel that way.

Peter: So, use the paddles to express your emotions right now. Go ahead.

George: Yeah, you know what, Reverend? Think there's got... I- I think that this is not possible the- the best way to...

Peter: Let it out, George. Let it out.

George: I think there's got to be...there's got to be...

Peter: Go ahead.

George : Got to be a better way. There's just gotta be a better way.

Peter: Let it go.

George: Just-just...Just stop it! Would you just, just stop? Apparently very mad at that thing...

Peter: Well, no one said this was going to be easy, but I'd like you to try one last thing before we give up.

Lemon: Anything. Anything.

George: No. Come on.

Lemon: Anything.

Peter: Now, I know you two are still signed up for the Bluebell Battle. I'd love for you to go through with it.

Lemon: Oh, yes!

George: Why on earth would we do that?

Peter: It's a day of working together, communicating, seeing what you can accomplish as a team. And, well, as metaphors go, it's, uh, it's pretty darn solid.

Lemon: I think it's a great idea!

George: No. No, no. No, no, and no. It's a-

Lemon: Yes, oh, yes. yes, I- I-

Peter: Now, George, now I don't wanna have to play the big G card on you here, but I am your minister, and I know that he would want you to take one last shot before you throw away 15 years of...of history.

At the medical practice.

Brick: Yeah, Irma, just out of curiosity, as one who loves facts and figures, what is the final day that I can cancel the catering for the wedding and, uh, still get my money back? Oh, yeah, as in two day from now. I see, uh... Oh, yeah, just keep taking those aspirin every four hours, yeah. Good-bye! Lemonade!

Lemon: Hi Daddy!

Brick: You are looking so much brighter.

Lemon: Therapy is working!

Brick: He forgave you?

Lemon: Well, not yet, but he agreed to do the Bluebell Battle with me!

Brick: Oh. Well that is great, but the wedding...?

Lemon: Well, I mean, technically it's still off, but all tomorrow, we will be working in close quarters, in extreme conditions, and we will connect again. And when we win, there's no way that George will be able to deny that we still belong together.

Brick: That is just great...

Zoe Hart eavesdropping through wall with doctor's device.

Rose: Does the wall have a murmur?

Zoe: I was just listening to a cray termite hatching a crazy plan that absolutely will not work.

Rose: Okay. Well, do you need to listen anymore? Because we were supposed to go talk to my mom.

Zoe: Right! I'm coming.

At the Rammer Jammer.

Wade: Stupid Zoe Hart.

Tansy: It's her loss, because you're gonna win that prize money, I'm sure.

Wade: You always got my back, Tans. You know how I'm gonna thank you? I'm gonna take thirty bucks out of that five K tomorrow, and I'm gonna take you out for dinner after the race.

Tansy: Why don't I cook dinner for you? Just in case.

Wade: Well, alright then. My place it is.

Annie: Hi baby!

Rose: Hi.

Annie: Zoe, it's nice to see you.

Zoe: You, too.

Annie: Are you gonna be joining us for dinner?

Zoe: Oh, no thanks. I actually just wanted to talk to you about Rose.

Annie: Oh, no! She doesn't have one of those teenage scary things that I was seeing on The View? Um, texting thumb, or-or tanorexia?

Rose: No, no. I'm- I'm fine.

Zoe: She's fine. It's just that this lovely young man named Frederick Dean has asked young Rose out on a date. I know technically she isn't allowed until her birthday, but I thought maybe you would consider reconsidering.

Annie: He seems like a nice boy. But a rule is a rule.

Zoe: But you know, what if Frederick and Rose did the race tomorrow? It's not a date, and it is a fitness activity, and it's completely in public.

Annie: Well, a race sounds pretty harmless. Fine, you win.

Rose: Thanks, Mom.

Annie: Well, I'm gonna get us some menus. You know, I love this place, but the service is never really more than a six.

Rose: A race? Really? That's not what I had in mind for my first date.

Zoe: This is gonna be better! You know, I used to do this kind of stuff. My mom would send me to sleepaway camp, you know. The stakes were high, it was fun, but so intense. You couldn't help but deeply connect with your partner. That's how a lot of camp love affairs started

Rose: I guess you're right.

Zoe: I need to go take care of something.

Zoe: Hi.

Wade: What?

Zoe: Dio you still need a partner for that race thing tomorrow? 'Cause I was thinking, it actually might be a good way for me to drum up some patients.

Wade: I don't now.

Zoe: I'll let you keep all the money.

Wade: Done.

Zoe: Great. Believe me, Wade Kinsella, we are going to win everything we want.

Bluebell Battle in Town Square.

Lemon: George, thank you again for doing this for me.

Lavon : Zoe, what are you doing here?

Zoe: I'm limbering up. Don't want to pull a hammy.

Lavon: Why are you in this race?

Zoe: Because I can't let Lemon just weasel her way back into George's heart. I need to show George that I am in this race, too. So, that's why I'm joining the race. It's a huge gesture, Lavon! There's no way George could miss it.

Lavon: No comment.

Brick: Attention! Attention, ladies and gentlemen. It's a pleasure for me to welcome everyone to our own Bluebell Battle. A series of challenges that will test y'all like you've never been tested before. And to the last team standing goes the coveted Golden Bell and $5,000. Is everyone ready?

Wade: Yeah!

Brick: Teams on your mark! And...

Zoe: Go, go, go go go!

Tom: So, we have to assemble the wheelbarrow and then the next clue will be revealed. Manual labor isn't really my thing. Dang instructions! How do you even unfold... Oh, this might be the- yup. There it is. I unfolded 'em! Oh.

Wanda: It's just a standard model. Five and a half cubic feet load capacity. Let's go with the three-quarter-inch hex bolt and lock nut.

Tom: You're like the girl of my dreams and the girl I made on my computer all rolled into one.

Lemon: See, this isn't so bad. It's such a beautiful day! It is just so nice when two people can work together in quiet without all those pesky words.

Zoe: What are you doing? The instructions say to do that part later. See? In Diagram 8H.

Wade: I don't do instructions, all right, Doc?

Zoe: Wade!

Wade: Just give me a sec, okay? Oh...shoot.

Zoe: I cannot believe you!

Wade: I was doing fine until...until you come in here with all your buzzing and your bossing in my ear, and suddenly, suddenly, I'm distracted.

Zoe: We have to stop fighting, okay? It's not getting us anywhere.

Wade: Neither is this wheelbarrow.

At the Mayor's Plantation.

Lavon: Hey, Tansy. Uh, come on in. Come on in.

Tansy: I'm sorry to bother you. I was gonna make Wade dinner tonight, but his spice rack is basically just some take-out ketchup packets and what hopefully were old raisins. I was wondering if I could borrow your kitchen for a bit?

Lavon: Oh, no problem.

Tansy: Okay.

Lavon: Happy for the company. Laid up here on injured reserve, so... So, uh, you and uh, Wade and dinner? Does that mean...?

Tansy: He does really seem to want to change. Let's just hope wanting is the same as doing.

Lavon: I hear that. So, what you making?

Tansy: Chicken and mashed potatoes.

Lavon: Hmm.

Tansy: But I want to make a real fancy dessert, like a parfait, or souffle, or creme bru le. I don't know, something 'a'. I really want to make it special.

Lavon: Tansy, please don't take this the wrong way, but, uh, have you ever cooked before?

Tansy: I'm kind of a take-out ketchup kind of girl myself.

Lavon: Ah. Would you care for some help?

Tansy: Only on the dessert.

Lavon: Okay.

Tansy: And the entree.

Lavon: Okay.

Back to Bluebell Battle.

Brick: Okay, Zoe and Wade, welcome to Challenge Number Four. This is a multi-step event, and you better get cracking 'cause you're in eighth place.

Wade: Alright, let's go! Doc, what are you doing? Hurry up!

Brick: Oh, Rose, Frederick, I hate to tell you this, but you're the last to arrive. That means you're out.

Frederick Dean: After only three events? Darn it!

Rose: Yeah, shoot.

Frederick Dean: Hey, want to go to The Dixie Stop and get a milkshake?

Rose: Okay!

Zoe: So why is this prize money so important to you anyway?

Wade: You're gonna think it's stupid.

Zoe: No, I won't.

Wade: I wanna open my own bar. I was gonna use the 5K to start it up. And, uh, you know...with a little luck, maybe turn it into something. Go ahead. Laugh.

Zoe: Why would I laugh at that? I think that's a really good idea, Wade. Good for you.

Lemon: See, look at us. The minister was right. We have what it takes; we're winning. That just proves we can do anything if we try.

George: Look, all it proves is that I'm motivated to have this race end as quickly as possible.

Lemon: But George, I mean, you can't deny that we're still...we're us.

George: Lemon, the us that you knew doesn't exist anymore.

Lemon: I know that, but...

George: And the fact that we make a good Bluebell Battle team doesn't change the fact that you had an affair.

Lemon: I know that...

George: Or that I kissed Zoe Hart in New Orleans.

Lemon: I'm gonna get some more corn.

Zoe: Hey, Wade...do, um, Southern men understand gestures?

Wade: Oh, depends on the gesture, I guess. Some of them we get real well.

Zoe: Like this big Bluebell race. I mean, it's not really my thing, yet I did it. That's a big deal, right?

Wade: So, you didn't do this to get patients?

Zoe: No.

Wade: Look, uh...I-I think it's still a little confusing. Men don't do subtle, Doc. I think you better...spell it out clearly for us.

Zoe: You're right. Thanks, Wade.

Wade: You're welcome.

At the The Dixie Stop.

Lavon: Slice and bake cookies are genius. You slice, you bake, bam!

Tansy: I can handle that!

Lavon: And we got a lot of wine. 'Cause a lot of wine will make any meal taste better.

Tansy: Wade! How's it going?

Wade: Hey, w-we're coming on strong. Uh, Tans, I got to cancel the dinner plans tonight. I'm sorry but, uh, you know, there's like this after party thing for all the contestants at the Rammer Jammer. So, you know, I should be there, as the winner. Uh, rain check?

Tansy: No biggie. Good luck.

Wade: Alright, thanks. I'll see you guys later. Bye. Thank you, miss. Chop sticks, extra napkins.

Lavon: Hey. Why'd you cancel on Tansy like that?

Wade: Lavon, something is happening with Zoe. I don't know how to explain it, but it's like finally we're clicking.

Lavon: You and Zoe?

Wade: I-I know. I know it sounds crazy but trust me, all right? All right, wish me luck. All right, I'll see you later. Bye. Wish me luck!

Wade: Whoo-hoo-hoo-hoo!

Lavon: Good luck.

A little later in the Bluebell Battle.

Wade: Whoa, Doc. You sewed that fast.

Zoe: Fastest whip stitch in three counties.

Wade: Don't slow down now, I got to get more hay. I'll be right back.

Zoe: Okay.

Lavon: Zoe.

Zoe: Hey.

Lavon: I need to talk to you. I-I know you're trying to make some big gesture to George by competing in this race...

Zoe: I know what you're gonna say and I totally agree. That was a crazy plan.

Lavon: Yes, it was. I'm uh, I'm glad you see that 'cause...

Zoe: 'Cause a gesture isn't gonna be enough. George won't know how I feel unless I spell it out for him, so the first moment he's alone, I'm gonna lay it all on the line.

Lavon: Look, Zoe, I know how you feel about George, but you're in this contest with Wade. I don't wanna see him get hurt.

Zoe: Why would he get hurt? We are working so well together today. We might even win the money for his bar.

Lavon: Zoe, I really don't get how you still don't know this, but Wade likes you.

Zoe: What? No. Okay, maybe, maybe he did before, but not anymore- definitely not.

Lavon: Just be careful, 'cause he's a good guy. And he really has no clue that you're only working with him to get to someone else.

Wade: Hey, Doc! Doc! You'll never believe it- Ben and Babs Foster, donezo. You and me, third place. And it's all thanks to your, you know, quick surgeon sewing.

Lavon: See y'all later.

Wade: All right.

At the Dixie Stop.

Frederick Dean: Hey, did you know that astronauts can't belch? Well, in space. On land, they can. You gonna drink that shake? Okay.

Rose: It's a really nice night, isn't it? Look how clear that sky is.

Frederick Dean: Yeah. Yeah, it is. Do you know what this is a perfect night for?

Rose: Taking a moonlight walk and gazing at the stars?

Frederick Dean: Night fishing. We should go to Old Babcock Pond. It'll be great.

Rose: Night fishing? Sure. Yeah, let's go catch some fish.

Frederick Dean: All right.

Back to Bluebell Battle.

Wanda: We have our rod. All we have to do now is use this to get the magnetic fish off the church and we win this whole thing, Tom. Five thousand dollars.

Tom: You did it. You did it all!

Wanda: I'm so sorry. I feel like I've hogged all the activities. It's one downside to being the only girl in a family of five boys. So this one...you should do.

Tom: Me?

Wanda: Yeah.

Tom: Me.

Lemon: I forgive you for kissing Zoe Hart.

George: You what?

Lemon: You were lashing out because you were hurt and you were angry. And it's...it's understandable.

George: You've got to be kidding me.

Lemon: What? George, please just talk to me...

George: I don't know, it's just, you know, ever since Zoe gets to town, you have been worried that something's gonna happen between us. And then I tell you that I kissed her and you don't care.

Lemon: What? No. I didn't say I didn't care, George.

George: Lemon, are you so obsessed with having this wedding that you can't see that we have real problems here?

Lemon: I am obsessed with the wedding because I want to marry you, George. All right? I love you.

George: Yeah, all right. Guess what? Love...it ain't gonna fix anything anymore. Because our relationship should be just...it's... [snap] It's broken.

Wade: I don't want it to go to your head or anything, but I really appreciate you being out here. I couldn't have made it this far without you.

Zoe: Boy, you're complimenting me? What, are you sick or dying or something?

Wade: Zoe, I think I need to spell something out for you pretty clearly. Uh, well, I tried to take you to the airport once to tell you there. I tried to tell you a few different times, but I guess I'm just gonna come right out and say it. Um..

Rose: Zoe! I need you.

Zoe: Rose, you're a little pale. Is everything okay?

Rose: No. Everything is not okay. The date is going terribly. Frederick Dean wants to go to Old Babcock Pond to catch fish. I'm wearing a new dress, do I look like I want to dig for worms?

Zoe: Ew. No.

Rose: I know!

Wade: Um, hello. Ladies, seriously? Old Babcock Pond is like, a legendary make out spot. Frederick Dean asked you to go there so he could, you know, get all up in your tonsils.

Rose: Oh my God. Wait, are you serious? Zoe, I've never kissed anyone before. No. I'm so nervous, I feel sick. My stomach hurts so bad. I can't do this.

Zoe: Rose, those are just butterflies. The question is, do you want to kiss Frederick Dean or not?

Rose: Of course I do.

Zoe: Then go make it happen.

Rose: Okay. All right. Okay. Okay!

Wade: Whoa. Whoa. Hey, hey, hey. Hey, Tom Long is totally choking over there.

Wanda: What if you...

Tom: I know.

Wade: Hey, we have a chance to actually win this thing. Uh, I just- I need to go get a Phillips Head screwdriver. I'll be, I'll be right back. Okay? Hold on. I'll be right back!

Lemon: George, where are you going?

George: Tell the judges we're out. Our rod's broken. We can't win now.

Lemon: Hey. Don't you quit on me, George Tucker. You may not love me right now, but I have enough love for the both of us. Enough love to get us through this until you can learn to forgive me and love me again, all right? All right, I'm not finished with you, George. And I'm willing to do anything that it takes to win you back.

Zoe: Now. Tell him now. Crap. George! Hey.

George: Hey.

Zoe: Look, here's the thing. I lied before. I don't want to be just friends. I joined this race to fight for you.

George: Zoe...

Zoe: I know. I know it's such bad timing, but I want you to know that I'll wait for you. I'll wait, no matter how long it takes. Just please don't get back with Lemon. 'Cause, George...

Brick: Lemon! Honey, what are you doing up there? Come on down.

George: Lemon, come on, get down from there- you're gonna break your neck!

Lemon: No! I'm not giving up on us, George! I'm gonna get that fish and we're gonna win this race!

Zoe: Wade!

Wade: Fifty screws and bolts all over the grass- we're never gonna win now.

Zoe: Let me help you.

Wade: No, just stop, okay? Just stop! Forget about it. There's no point, okay? There's no point, it's over. And thank you for costing me $5,000. Thank you for that.

Zoe: Wade. I-I'm so sorry.

Wade: I cannot believe...that I didn't see this from the beginning. You never wanted to help me. The only thing you wanted was what you always do. Him. And you are...you are so obsessed with getting what you want, you don't care who you hurt along the way. Well, let me tell you something, Zoe Hart, George Tucker and Lemon Breeland are getting married. That is how this story ends. Why does everyone in this town see that but you?

George: Lemon, come on, get down from there. You're starting to give people a scare. Lemon! Lemon!

Lemon: George...I'm gonna fall.

George: No, Lemon, listen to me, you're not gonna fall.

Lemon: I think I'm gonna fall.

George: Just- just slide back towards the roof, okay? Just-just one step at a time; you can do this.

Lemon: I can't move, George! I can't move.

George: Okay. Okay, Lemon, you stay right there, you hang on. I'm-I'm coming! I'm coming!

Lemon: Hurry, George! George, hurry, please! Hurry!

At the Old Babcock Pond.

Frederick Dean: You know, most people don't know it, but you actually catch better fish at night. Particularly spotted bass. And, spotted bass like to eat worms-

Rose: Oh, my gosh. Frederick, I thought we were on a date.

Frederick Dean: We are. Right?

Rose: Then why are we talking about fish and worms?

Frederick Dean: I-I thought you liked science, and...I wanted you to know I respect you, as a woman. I didn't want you to think I just wanted to take you out here to kiss you or something.

Rose: But we're on a date, and I've been sitting here all night with a stomachache waiting for you to kiss me.

Frederick Dean: Really?

Rose: Yeah!

Back to Bluebell Battle.

George: Okay, Lemon, I'm here. I'm here. Okay.

Lemon: George...

George: All right, Lemon, I'm right here. You feel my hand? Okay.

Lemon: Okay.

George : One step at a time. Just slide this way.

Lemon: Oh, God...

George: Right in here. All right.

Lemon: Oh, God...

George: Come on. Come on.

Lemon: George, the fish.

Brick: He's going...he's going for the fish.

Lemon: George? Come on... Okay.

At the Rammer Jammer.

Peter: So, I hear the race was pretty interesting.

George: Yeah. Okay. There might still be something between us. Maybe. I...

Peter: Look, George. Lemon made a mistake, and she's gonna continue to make them, as will you. So I ask you, now, when you saw her up on that roof, what were you thinking?

George: I was just thinking, uh...'Please, God, do not let anything happen to her'. Because if something did, then...

Tom: I'm sorry I let you down. I choked. I'm a choking hazard.

Wanda: You didn't let me down, Tom. I didn't care about the race. I just wanted to be with you.

Tom: Really?

Wanda: Yes, really! I think you're wonderful, Tom Long.

At the Mayor's Plantation.

Tansy: Hey.

Lavon: Hey.

Tansy: I just wanted to thank you for everything tonight. And...to say goodbye. I'm not gonna be hanging out in Bluebell anymore.

Lavon: Wha...really?

Tansy: Come on, Lavon, I know why Wade canceled on me. It's my fault. I'm the one who suggested Wade ask Zoe to be his partner. I think I did it to see how he felt about her. And...now I know.

Lavon: Well, Tans, I have suffered the same ailment- wanting someone who simply is not good for me. But I can help you. Okay?

Tansy: Well...how?

Lavon: Make a list of every reason you and Wade should not be together. All right?

Tansy: Okay. "Emotionally unavailable, rigid and icy, doesn't like to cuddle..."

Lavon: Oh, oh...sorry. That's mine. Yeah. There. Go on, purge away.

Tansy: Okay. One, insensitive.

Lavon: Good.

Tansy: Two, bad taste in movies.

Lavon: That's a good one. Yeah, I'm gonna add that one to my list.

Tansy: Okay. Three, immature.

Lavon: Hey, Wade. You okay?

Wade: Tansy, I am so sorry I cancelled on you. Hey, what are you all writing?

Tansy: A list of your negative qualities. Gonna help me get over you once and for all. Twelve, your bathroom is disgusting.

Lavon: Mm.

Tansy: Thirteen, your socks are everywhere!

Wade: Hey, that's just 'cause I have a hard time finding the right match. Now hold on...this is mean.

Lavon: Yeah, but it really works.

Tansy: Yeah.

Wade: Give me a notebook.

Lavon: Well, all right. Let's get this purging party started.

Wade: Selfish. Stupid shorts.

At Zoe’s home.

George: Hey.

Zoe: Hey.

George: Can I...?

Zoe: Sure.

George: Uh. Zoe, look...

Zoe: You don't have to say it. I know. I saw. You're getting back together with Lemon.

George: Yeah, and I know it probably seems insane-

Zoe: George...it's fine. You made your choice.

George: It's just that, um, Lemon...she's a part of me. And we owe it to each other to try and make this thing work.

Zoe: Because you love her?

George: That's the thing. I do.

At the Mayor's Plantation.

Zoe: It's horrible, Lavon! Oh, hey, Tansy. Wade, I am so sorry.

Lavon: Zoe, I'm sorry, we're right in the middle of something. Now, I told you how he felt, and I told you not to mess with him. Couldn't have been more clear. You can't be here right now.

Zoe: Brick, is everything okay?

At the Town Square.

Zoe: Hey.

Brick: Hey. Apparently she was in the woods with Frederick, she complained of a stomachache, and then she collapsed. He carried her all the way back here.

Zoe: Her appendix?

Brick: Yeah, Zoe, it burst.

Zoe: Oh, my God. Rose, Annie, I'm here.

Annie: Oh, no, you are not coming with us. I knew I shouldn't have let her go on that date with this boy tonight. You said she would be fine!

Kikavu ?

Au total, 40 membres ont visionné cet épisode ! Ci-dessous les derniers à l'avoir vu...

sabby 
30.12.2019 vers 16h

bibifanser 
15.04.2019 vers 09h

ficoujyca 
15.02.2019 vers 22h

logan12 
18.02.2018 vers 09h

ginabella5 
29.07.2017 vers 03h

MissChoupi 
11.07.2017 vers 17h

Vu sur BetaSeries

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci aux 2 rédacteurs qui ont contribué à la rédaction de cette fiche épisode

HypnoCup

Quel est ton personnage préféré ?

Clique ici pour voter

Ne manque pas...
Activité récente
Actualités
[HypnoCup] Jefferson Pierce est éliminé de la compétition

[HypnoCup] Jefferson Pierce est éliminé de la compétition
Jefferson Pierce alias Black Lightning s'est fait battre à plates coutures par Flash lors du duel...

Le quartier recrute !

Le quartier recrute !
Après un long moment à partager la vie de ses habitants, albi2302 a décidé de s'éloigner de Bluebell...

[HypnoCup] Jefferson Pierce affronte Barry Allen en duel !

[HypnoCup] Jefferson Pierce affronte Barry Allen en duel !
L'édition 2020 de l'HypnoCup est lancée ! Cette année, il s'agit de départager des personnages dotés...

Black Lightning | Damon Gupton doit rendre son badge

Black Lightning | Damon Gupton doit rendre son badge
Damon Gupton a annoncé sur son compte Twitter qu'il ne fera pas partie de l'aventure de la saison 4...

Ce soir, Black Lightning retrouve ses camarades du crossover

Ce soir, Black Lightning retrouve ses camarades du crossover
Ce soir, vous pourrez retrouver Black Lightning (Cress Williams) dans la 5ème et dernière partie du...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Téléchargement
HypnoRooms

SeySey, 18.02.2020 à 12:01

Bonjour à vous! Nouveau sondage & design sur le quartier Outlander! J'attends vos votes & avis ^^

ophjus, Avant-hier à 10:12

Dernières heures pour le sondage/awards de The Bold Type, avez vous vu le nouveau design ?

ophjus, Avant-hier à 14:01

Nouveau sondage et PDM sur le quartier Pretty Little Liars ^^

stella, Avant-hier à 20:33

Nouveau design sur le quartier Sense8 et venez jouer au premier jeu des forums. A bientôt sur le quartier

Sas1608, Hier à 13:22

Nouveau sondage sur le quartier de Grey's Anatomy

Viens chatter !

Change tes préférences pour afficher la barre HypnoChat sur les pages du site

Retrouvez la chaine Hypnoweb.net
sur Blasting News